İbrahim Saraçoğlu ~ Astım ve alerjik astım için keçiboynuzu kürü

Reklam
İbrahim Saraçoğlu ~ Astım ve alerjik astım için keçiboynuzu kürü
Astım ve alerjik astım için uygulanacak Keçiboynuzu kürü (harnup kürü) için gerekli olan keçiboynuzu (harnup) pazarlarda veya aktarlarda satılmaktadır. Çok ucuza temin edebilirsiniz. Satın alacağınız harnupların koyu kahve renkli olmasına özen gösteriniz. Açık kahve renkli keçiboynuzlarının etkisi çok azdır.
Keçiboynuzu Kürü: Genel nefes darlığı, alerjik nefes darlığı ve soğuk alerjisi durumunda
Hazırlanışı: Orta büyüklükteki keçiboynuzundan 6-7 tanesini önce soğuk su altında yıkayınız. Daha sonra bunları küçük küçük (3-4 cm uzunluğunda) kırarak, kaynamakta olan yarım litreye yakın suyun içine atınız. Hafif ateşte 7-8 dakika kaynatınız. Soğuduktan sonra süzerek suyunu cam şişeye doldurunuz. Buzdolabında en fazla üç gün bekletebilirsiniz.
Uygulama: Hergün sabah kahvaltı arasında ve akşam yemeğinden önce bir çay bardağı içilir. Yaklaşık yarım litre olarak hazırladığınız keçiboynuzu suyu üç gün buzdolabında bozulmadan korunabilir. Her üç günde bir, taze olarak hazırlamanız gerekecektir.
Hiç ara vermeden 20 gün uygulayınız. Yirmi gün tamamlandıktan sonra aynı şekilde hiç ara vermeden 15 gün devam ediniz. Onbeş günlük kürü uygularken bir çay bardağı içerisine bir küçük çay kaşığı bal ilave edip karıştırınız, sabah kahvaltınız arasında ve akşam yemeğinden önce birer çay bardağı içiniz. Keçiboynuzu kürünü uygularken sabah kahvaltınızda ayrıca bal tüketmeyiniz.
Dikkat: 5 ile 12 yaş arasındaki çocuklarda nefes darlığı veya alerjiye bağlı nefes darlığı söz konusu ise, bu taktirde uygulama 1’ e göre sadece bir çay bardağı sabah kahvaltısı arasında içilecektir. Akşam yemeklerinde içilmeyecektir.
Dikkat: Bu kürü uygularken kahvaltıda ayrıca bal tüketmeyiniz. Daha güçlü olur diye bir çay kaşığından daha fazla bal ilave etmeyiniz.
Not: Bu amaçla pekmezi veya öğütülmüşü uygun değildir. Etkisi çok azdır.
Uyarı: Hekim kontrol ve önerilerini ihmal etmeyiniz.
Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu
Entry Filed under: Sağlık, İbrahim Saraçoğlu. Etiketler: alerjik, astım, ibrahim saraçoğlu astım, keçiboynuzu kürü, nefes darlığı, soğuk alerjisi, İbrahim Saraçoğlu.
Reklam

Uyarı: Bu yayındaki resim, makale ve video vs. Web'de bulunan çeşitli kaynaklardan alınmıştır. Telif hakkı tamamen kaynağa göre düzenledi. Bu konuda bir sorun varsa, buradan bizimle irtibata geçebilirsiniz.
İLGİLİ YAYINLAR
Disqus Yorumlar
© Copyright 2017 Bitki Rehberi-Şifalı Bitkiler - Tüm hakları saklıdır. - Düzenleme Blogger Eklentileri Destek Blogger